3 år och 1 månad

Ringde idag till Folksam för att kolla om jag kunde göra något med mitt ärr som jag har på hakan. Till en början kom jag inte på vilket datum olyckan inträffade så det fick jag kolla upp. Ringde sjukvårdsrådgivningen för att kolla när jag va där. Jag tog även fram min pärm som ligger i domarbagen för att kolla datumet för att kunna få det bekräftat av sjukvårdrådgivningen. Datumet för olyckan va 2006-01-29 då jag fick en klubba som spräckte min haka. När jag innan hade kollat med Folksam så sa dom att man kunde anmäla en olycka inom 3 år. När detta va konstaterat att det VA 3 år och 1 månad då detta hände och tänkte att jag kommer aldrig att kunna få något för ärret, men min sambo sa att gör ett försök. Ringde upp Folksam igen och pratade med en handläggare på idrottsskador och jag fick samma handläggare som jag hade pratat med ca 10 min innan. Det är nu anmält och vi får väl se vad som sägs. Det är inget snyggt ärr och jag har inte gjort något åt det på 3 år så vi får väl se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0