Jobb

Har börjat jobba lite hos Flyttnings byrån i Skövde idag. Va med på en kontors flytt från Skövde till Mariestad. Ska göra samma flytt imorgon med då bara inom Skövde. Detta är bättre än att inte ha något att göra. Ska även kolla med det andra företaget som ringde mig i måndags om jag kan jobba där på fredag. Få lite omväxling. Jag hoppas att det löser sig nu framöver med jobb. Orkar inte bara sitta hemma och inget göra. Det som jag kan göra om jag inte jobba är att fortsätta med min bok som jag börjat läsa på, men det orkar jag ju inte göra varje dag. Blir väldigt rastlös när jag inget har att göra.

Kommentarer
Postat av: Annanas

Haha har du börjat skriva en bok? =P tihitihi. Nee men läsa kan man inte göra jämt. Men städa kan du få göra om du vill =) Puss

2009-02-25 @ 17:12:20
URL: http://annanasdezign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0