Shopping och hämtning

Nu har vi varit och köpt en bilbarnstol så nu har vi nästan allt här hemma. Det som saknas nu är en säng, men den ska vi eventuellt ta med oss hem imorgon då vi tänkt att åka ner till Göteborg och Annas syster, för att lasta bilen full med saker som dom plockat ihop. När jag pratade med dom i januari så hade dom plockat ihop säng, leksaker, lite mer kläder och en del annat. Vi får väl se vad dom har plockat ihop och hur mycket det är. Det kommer nog att bli ett lass till efter att vi varit nere imorgon. Sen imorgon så är det också Baby, Barn mässa på Svenska Mässan i Göteborg med som vi eventuellt ska gå på. Anna vill gå men jag har inte bestämmt mig än, men det lutar nog mot att vi går dit och kollar, kanske blir lite fattigare imorgon om det finns något bra att köpa.

Kommentarer
Postat av: maria

Herregud va mysigt allt låter ! Jag vill oxå ju!! :D men va skönt att allt utom typ bäbisen är fixat o iaf snart på plats.. nu e det bara bjöljor, nappflaskor m.m. som ska fixas

2009-02-27 @ 17:56:14
Postat av: bra text! :D

Shopping och hämtning

Nu har vi varit och köpt en bilbarnstol så nu har vi nästan allt här hemma. Det som saknas nu är en säng, men den ska vi eventuellt ta med oss hem imorgon då vi tänkt att åka ner till Göteborg och Annas syster, för att lasta bilen full med saker som dom plockat ihop. När jag pratade med dom i januari så hade dom plockat ihop säng, leksaker, lite mer kläder och en del annat. Vi får väl se vad dom har plockat ihop och hur mycket det är. Det kommer nog att bli ett lass till efter att vi varit nere imorgon. Sen imorgon så är det också Baby, Barn mässa på Svenska Mässan i Göteborg med som vi eventuellt ska gå på. Anna vill gå men jag har inte bestämmt mig än, men det lutar nog mot att vi går dit och kollar, kanske blir lite fattigare imorgon om det finns något bra att köpa.



mycket bra! 8D

2010-01-05 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0