Göteborg i helgen

Vi har varit i Göteborg i helgen och det va mycket trevligt. Det va Baby & Barn mässa som Anna gick på. Det hade tydligen varit bra, men jag ville inte gå på detta i år. Jag väntar till nästa år för då har vi ju ett litet barn. Jag har istället varit lekledare för Annas systers tvillingar och det har varit kul det också. Dom va lite blyga för oss när vi kom i lördags men det gick snart över. Sen va det fullt fart på dom fram till dess att dom skulle sova. Jag har varit lekledare för dom små en stund, men dom klarar att leka själva. Det va ju också Vasaloppet som man kunde kolla på emellanåt. Jag skulle lasta bilen igår innan vi åkte hem. Det va en del saker som vi fick låna. Så nu har i princip allt som vi behöver i saker. Blöjor och flaskor kommer senare. Vi fick med en säng, gåstol, babygym, badbalja, amningskudde (nr 2),leksaker och lite mer kläder. Så nu är det bara barnet kvar och det är nu 16 veckor kvar till det kommer. Längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0