Leksaker

Vi satt igår och funderade på vad det är för nått vi ska få, en pojk eller en flicka. Skulle vi få en pojk så vet jag precis vad han ska ha för leksaker, leksaker som Anna inte är så förtjust i. Vi va ju som sagt på Barnens Hus i Frölunda, Göteborg i helgen och där hittade jag bl.a. lastbilar och hjullastare som min pojk ska ha. Jag har även en hel legostad hemma hos min mor och far som min pojk ska få när han blir lite äldre, men det får inte jag ta hit för Anna. Hon tycker att det får vara kvar hos farfar. Jsg vet ju även vad min far ska köpa om det blir en pojk. Han ska få en radiostyrd bil. Jag skulle nog föreslå en radiostyrd lastbil, men jag får väl köpa en själv istället. Om det blir en flicka vet jag inte vad jag ska köpa. Hon kommer väl att få en massa dockor istället. Vi får väl se vad vi får för nått. Jag vet ju redan vad jag ska köpa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0