Work in progress

Anna hittade en en gammal brudkista för ett tag sen som hon ville göra om till leksakslåda till vårat barn som kommer till sommaren och idag började färdigställandet av leksakslådan. Jag har inte kommit jätte långt men en bit på väg. Började slipa och grund måla den idag så nu står den hemma hos min mor och far. Ska åka dit i veckan och göra färdigt den. Blir nog inget mer i helgen för att mina svärföräldrar kommer upp till oss imorrn och ska vara här i helgen plus att jag ska ha match på söndag, så jag hinner nog inte färdigställa den i helgen men dock i veckan. Ska limma på lite bokstäver på den och även ett par monster som ska sitta på lådan (kista). Blir nog att jag visar en bild sen när den är färdig förhoppningsvis i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0